tiistai 11. lokakuuta 2016

Keittiöliinan myötä keittiö uusiksi







Eilen postailin saamistani pikkulahjoista ja nostin jo silloin esiin Balmuirin yksinkertaisessa tyylikyydessään ihastuttavan keittiöliinan. Minusta se istui tuohon meidän puuhellan edustalle ihan täydellisesti ja sen myötä aloin karsia muuta turhaa sälää pöydiltä pois. Vähitellen kaikki liian romanttinen ja runsas alkaa ärsyttää minua ja kaipaan entistä enemmän selkeyttä, vaikka toki jonkinasteinen romantiikka ja varsinkin rustiikki passaavat meidän kartanomaiseen, perinteiseen kotiin hyvin.

Nyt Ensitreffit alttarilla, minun arjen kohokohta - tai ainakin yksi niistä.

4 kommenttia:

  1. Todella kaunis liina ja sopii tuohon kyllä täydellisesti! Mulla on käynyt sama karsiminen romanttisten juttujen suhteen. On tullut täysähky! Hirveesti oon pistänyt tavaraa myyntiin ja karsiminen jatkuu..

    VastaaPoista
  2. Upeasti liina tuleekin nyt esille keittiössä <3

    VastaaPoista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!