maanantai 19. syyskuuta 2016

Syystunnelmia olohuoneessa ja arvonnan voittaja



Minä olen huono vaihtamaan sisustusta syksyksi. Joulun alla tulee sitten laitettua siitäkin edestä ja se joulunalusaikahan alkaa jo ihan pian ;)

Muutaman kanervan verran sentään olen sisustusta fiksaillut. Aika ihanalta näyttävät kanervat niin sisällä kuin ulkonakin. Toivottavasti saan ne pysymään hengissä... 
(Tässä mielessä pakkaset saisivat jo tulla, sitten se on helppoa!)

Blogin synttäriarvonnassa onnetar suosi tällä kertaa arpaa numero 64 eli Jassuntassua kommentilla
"Paljon onnea blogillesi! Mukana arvonnassa"


7 kommenttia:

  1. Onnittelut voittajalle! Nyt on alle 100 päivää jouluun....pian se tulee, tykkään joulunajasta :)
    Tepa Seinäjoelta

    VastaaPoista
  2. Kauniilta näyttää teidän koti.
    Ihanaa viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Ihanan näköistä, tykkään!

    VastaaPoista
  4. Kauniin näköistä. Löysin blogisi ja liityin lukijaksi. Laitan myös blogisi lukulistalleni.
    Käy myös tutustumassa minun blogiini ja liity lukijaksi. Minut löytää Blogit.fi

    VastaaPoista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!