sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Joel Jyrinki: Ehkä maailman ihanimmat kortit


Sisko toi minulle hääpäivänsä aamuna kiitoslahjan kaason hommista ja siihen samaan hän oli liittänyt synttärionnittelu hieman etuajassa. Lahjan mukana sain tämän ihanan Joel Jyringin kortin. Ovatko nämä teille tuttuja? Minä törmäsin näihin ensimmäistä kertaa vapun seudussa, kun kiertelin Jyväskylän sisustusliikkeet. Siellä näitä oli tarjolla ja pari ostinkin itselleni. Sen jälkeen olen monet kerrat ehtinyt jo harkita lisätilauksen tekemistä ja siksipä ilo ja ihmetys oli suuri, kun sisko oli sattunut juuri samaisen miehen kortin minulle valikoimaan.

Eikö olekin ihana?


3 kommenttia:

  1. :) Minustakin. Täydellinen täydelliselle siskollekaasolleni. Sen takia se saikin tullakin vähän väärään aikaan ja onnittelut ja kiitokset yhdistäen. :) :)

    VastaaPoista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!