tiistai 1. heinäkuuta 2014

Remppaa, remppaa...


Blogi on viettänyt pari päivää hiljaiseloa, koska minä olen edelleen aamusta iltaan elänyt kirjaimellisesti neljän seinän sisällä: höyryttänyt, repinyt, hionut, tasoittanut. Tulevan tokaluokkalaisen huone on muodonmuutoksessa ja minä teen sen eteen elämäni ensimmäistä remonttia. Hidasta on ainakin näin ekakertalaisella tuo seinien maalauskuntoon saaminen ja välillä turhauttavaakin, mutta toisaalta on niin mahtavaa saada aikaiseksi jotain omin käsin! Tästähän aukeaa ihan uusia mahdollisuuksia, kun uskaltaudun itse ottamaan remonttihommia harteilleni.


Mitä huoneeseen on sitten suunnitteilla? Äidin suureksi yllätykseksi vaaleanpunaista! Vuosi sitten, kun tänne muutettiin, tyttö ei missään nimessä halunnut vaaleanpunaista. Piti olla musta ja valkoista. Nyt jonkinlainen prinsessakausi on kuitenkin äidin iloksi palannut ja saan suunnitella hempeää koululaisen huonetta. Olen varoittanut tyttöä, että ensi vuonna ei sitten taas maalata tai tapetoida seiniä uusiksi, mutta aikoo kuulemma luovuttaa huoneen pikkusiskolle sitten, kun ei enää sen värimaailmasta välitä.


Blogin kuvat ovat ajatuksia siitä, mitä tulemaan pitää. Ylärivissä oleva Princess-tarra on jo tilattu wallpaper.fi:stä valkoisena sängyn päätyyn ja valkoiset tikkaat tulivat Hobby hallista pari päivää sitten. Ne olivat kanta-asiakastarjouksessa ja olin ajatellut niitä olohuoneeseen, mutta sinne ne olivat liian matalat, joten saavat paikkansa tytön uudesta huoneesta.


Muut ihanuudet on bongattu Elloksen sivuilta. Tähdet ovat KidsConceptin tuotteita, joista ainakin postilaatikkoa saa myös Lekmeristä.

En malttaisi odottaa, että pääsen sisustusvaiheeseen!
Huomenna lähdetään tytön kanssa minilomalle, joten maalaus valmistuu aikaisintaan ensi viikon alussa.

Mitäs tykkäätte suunnitelmista?

P.S. Muistakaahan arvonnat:
Asuntomessulippuja jaossa täällä
ja
Nokian Edenin kylpyäloma täällä

2 kommenttia:

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!