lauantai 31. toukokuuta 2014

Loma, ruusut ja arvonnan voittajat


LOMA


Se alkoi tänään niin minulla kuin monilla, monilla muillakin.
Mielessä on pitkä lista asioita, joita haluaisin lomalla ehtiä tekemään. Lähinnä sisustus/tuunausprojekteja. Kaikki riippuu kuitenkin pitkälti säästä. Sisällä ei malta olla, jos aurinko paistaa, mutta ainakin tämän hetkisten sääennusteiden mukaan sisustumaiselle on luvassa aikaa...


Tänään olen sisustanut ruusuilla. On ihanaa, kun oppilaat muistavat kevään viimeisenä päivänä. Minä ja mieheni olemme molemmat opettajia, joten ruusuja tuli tänään taloon pitkälti toistakymmentä. Näitä olen nyt sitten ripotellut ympäri huushollia. Ja kuvannut.


Sisustuksen lisäksi loman suunnitelmiin kuuluu pari pientä reissua. Esikoisen, hänen kaverinsa ja kaverin äidin kanssa olemme varanneet päivä Tukholmassa -risteilyn. Tekee hyvää niin saada välillä keskittyä yhteen lapseen kerrallaan ja toteuttaa jotakin mukavaa pienemmällä porukalla. 


Risteilyä ennen on ohjelmassa koko perheen reissu Tampereelle ja sieltä mahdollisesti Turkuun. Vaarini nukkui pois viikko sitten ja hautajaiset ovat edessä Tampereella. Samaan reissuun yhdistämme kesän lomareissun, kun sinne asti ajelemme.


Ensimmäisen lomapäivän suunnitelmiin kuului karttakepin katkaisemista kollegoiden kanssa ja Robinin keikkaa tyttöjen kanssa. Suunnitelmat kuitenkin kaatuivat siihen, että esikoinen alkoi eilen illalla oksentaa. Tunnollinen koululainen on ollut koko talven vesirokkoa lukuun ottamatta terveenä, mutta loman kynnyksellä tauti pääsi niskan päälle.


Onneksi oksentelu jäi eilisiltaan ja tämä päivä on puuhattu tyttöjen kanssa rauhassa kotona, kun perheen miehet lähtivät omiin lomapuuhiinsa.


Olen tänään ehtinyt leipoa ritarikakkua naapurin huomisiin synttärijuhliin. Kuvia luvassa huomenna. Kakku on ensimmäinen, jonka olen tehnyt muille kuin omille synttärijuhlille/kutsuille.


Woodparkin lahjakorttiarvonta päättyi eilisiltana. Random.org arpoi tänään voittajaksi seuraavat henkilöt:

Hukkakukka kommentilla
Kaikilla kolmella arvalla mukana, tosi kiva verkkokauppa! 
Suosikkini on tämä ihanuus:
https://www.woodpark.fi/olohuone/lipastot-ja-arkut/puuarkku-valkoinen-p-413.html
sopeutuja(at)hotmail.com

ja
anonyymi kommentilla
https://www.woodpark.fi/olohuone/taulut-ja-kyltit/sisustustaulu-new-york-100x40-cm-p-317.html

2 arvalla mukana.

tlavikka@hotmail.com


Näissä tunnelmissa yritän sisäistää, että olen lomalla seuraavat yhdeksän ja puoli viikkoa.

Uutta arvontaa luvassa taas ensi viikolla.

Parempia säitä odotellessa,
Hansuli




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!